GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
Az egri St. Andrea borászat alapító tulajdonosa, dr. Lőrincz György halkan és megfontoltan beszél.
40 ezer magyar családi vállalkozásban döntik el a közeljövőben: az utódok továbbviszik, eladják vagy megszüntetik a céget.
CSALÁDI VÁLLALKOZÁSOK
A családi vállalkozások az üzleti életben is azt az erőt képviselik, amelyet családi kötelékükben.
„A vagyon akkor válik igazi értékké, ha a következő generációkat is gazdagítja.” – vallja a privátbankár
Egy magyar vállalkozás, amelynek termékei megváltoztatták a kutyasétáltatási szokásainkat.
Gere Andreát hallgatva az embernek az az érzése, hogy neki sikerült megtalálnia azt az egyensúlyt, amire valamennyien vágyunk.
Tudni kell elengedni a céget, de előtte számos kérdésre őszintén kell tudni feleletet adni.
Dr. Kirschner András, a Swiss Clinic alapítója ma lehetne milliomos orvos Amerikában, de azt mondja, eredményes és boldog élete van itthon.
Lakatosműhelyből indultak, ma kaputechnikai megoldásaikkal regionális szereplők, miközben a negyedik generáció irányítja a céget. Velük...
A rendszerváltás óta nemzetközi mércével mérve is tekintélyes összegű magán-, illetve családi vagyonok halmozódtak fel Magyarországon.
A családi ház kertjéből indult kisvállalkozás négy évtized és két generáció kemény munkájával mára évi hárommilliárdos vállalattá...
Egy harminc éves magyar családi sikertörténet, amelynek termékei szinte minden otthonban megtalálhatók. Anélkül, hogy tudnánk róla.
Az egész világon szembe kell nézniük az érintett családi vállalkozásoknak a generációváltással vagy cégörökléssel.
Egy magyar sikertörténet, amelyben az alapító szíve és kitartása kelti életre mások álmait. Világszínvonalú tapétákon.
Nemcsak az édesapjától kapott különleges örökséget viszi tovább, de van benne egy makacs világjobbító szándék is.
Egy negyven éves családi cégtörténet és töretlen hit a magyar gasztronómia háború előtti fényének visszaállításában.
A családi vállalkozásokban nézetkülönbségek is nehezíthetik a generációváltást.
A legendás Ziegler ostya története az ötvenes években kezdődött. A harmadik generációs családi vállalkozás ma már sokkal többről szól.
Az orgonaépítés elsősorban művészet, és csak másodsorban üzlet. Egy harminc éves családi vállalkozás mindennapjai.
Nem is olyan könnyű feladat egy családi vállalkozást az utódoknak átadni, sikerrel a családban tartani – vagy értékesíteni.
Pihenés a kertben
Flórák és faunák
Moholy-Nagy László művei Fotográfus, festő, formatervező, a magyar képzőművészeti egyetem névadója.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
újságíró